Obsah
Obsah
obsah webu tvoria texty, odkazy, obrázky, videá a webové aplikácie.
Textová reklama
Internet je najväčším informačným médiom a reklama formou článku je v súčasnej dobe najefektívnejšia, najprogresívnejšej a s dlhodobým účinkom preto neváhajte a využite možnosť pridať článok do našich webstránok so zameraním na zverejnenie tzv SEO článkov.
Textová reklama, reklamný SEO PR článok – nová forma reklamy na internete
výhody takejto formy reklamy
- Okamžité návštevy – články vám privedú ihneď návštevy na vaše internetové stránky.
- Vylepšenie pozícií. – vylepšenie pozícií na vyhľadávačoch.
- Dlhodobý efekt – narozdiel od inej reklamy, články zostávajú na svojom mieste dlhodobo
Čo je cieľom publikovania článkov prilákať a získať čo možno najviac nových, potenciálnych záujemcov o vaše služby rovnako, ako si udržať vašich existujúcich zákazníkov. Tým, že ich budete pravidelne informovať o všetkom novom a zaujímavom, udržíte si ich lojalitu a budete aj naďalej budovať svoj odborný kredit.
Máte záujem publikovať na webstránke chopok.sk Váš článok alebo recenziu využite nasledujúci formulár. Článok bude po schválení uverejnený a autor nakontaktovaný na ďalšiu spoluprácu.
PR Článok s dlhodobým odkazom: (tzv. SEO článok)
Jedná sa o článok zverejnený na internete, ktorý má v sebe určitú “nadstavbu” takže okrem propagačnej funkcie má aj dôležitú úlohu pri zvyšovaní pozície vo vyhľadávačoch. Takéto články obsahujú spätné odkazy, ktoré by vyhľadávače (resp. roboty) mali vyhodnotiť ako znak dôležitosti.Z toho aj odvodený názov SEO – search engine optimalization, teda optimalizácia pre vyhľadávače. Potom SEO článok možno jednoducho pomenovať ako článok písaný pre vyhľadávače. To zlepšuje pozíciu pri zobrazení výsledku vyhľadávania. Takéto články sú účinným nástrojom linkbuilding, ktorý má získať kvalitné spätné odkazy v rámci optimalizácie pre vyhľadávače.Obsah SEO článku je nutné písať tak, aby obsahoval kľúčové slová v rôznych gramatických tvaroch, z ktorých časť sa použije ako názov odkazov (anchor text), čo je nesmierne dôležité pre zlepšenie pozície vo vyhľadávačoch a SEO. Nezabúdajte že článok by mal byt zrozumiteľne napísaný a mal by obsahovať „rozumný“ počet spätných odkazov (Odporúčame max. 5) a silu spätných odkazov treba cez kľúčové slová zamerať na hlavné kategórie cieľovej web stránky, ktorá sa má dostať na lepšie pozície vo vyhľadávačoch.
Uverejníme dlhodobo v našej sieti tematický reklamný článok s odkazom (2-3 linky) na Vašu web stránku ten sa stáva súčasťou obsahu podmienkou uverejnenia takéhoto článku je že musí zodpovedať určitej kvalite a tematicky sa hodiť k webstránke. V prípade ak nemáte copywrittera tak Vám napísanie takéhoto článku zabezpečíme.